طراحی سایت نمایشگاهی

امروزه نمایشگاه‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف از جمله مبلمان، لوازم‌خانگی، فرش، کتاب و غیره برگزار می‌شوند و با وجود هزینه‌ای زیادی که برای تبلیغ این نمایشگاه‌ها می‌شود باز هم مردم قادر به دین تمام بخش‌های آن نیستند از طرفی این تبلیغات که در قلب بروشور نیز می‌باشد نمی‌تواند همه مردم را نسبت به برگزاری نمایشگاه‌ها مطلع کند.

بنابراین اگر شما هم در یک زمینه‌ای به صورت تخصصی فعالیت دارید و نیاز دارید که در نمایشگاه‌ها حضور پیدا کنید و یا بازدیدکنندگان بیشتری جذب کنید ا هم از سراسر کشور می‌توانید با طراحی سایت فروشگاهی علاوه بر حضور در نمایشگاه‌ها به صورت آنلاین نیز تمامی فعالیت‌هایتان را به دست علاقه‌مندان حوزه کسب‌وکار خود برسانید.

در این مطلب تصمیم داریم شما را با ویژگی‌های سایت نمایشگاهی آشنا کنیم.

طراحی سایت نمایشگاهی
ساخت سایت حرفه‌ای نمایشگاهی

ویژگی‌های سایت نمایشگاهی

معرفی نمایشگاه یا شرکت

بخش‌هایی با عنوان درباره ما و معرفی نمایشگاه در سایت قرار دهید و از آن برای به نمایش گذاشتن تاریخچه‌ی شرکت، رزومه و فعالیت‌هایتان استفاده کنید.

شما می‌توانید اطلاعاتی مانند این مدیریت و پرسنل، متراژ، مساحت نمایشگاه و مواردی از قبیل تعداد سالن‌ها، غرفه‌ها، امکانات و ویژگی‌های بارز مجموعۀ کلی نمایشگاه است و همچنین استانداردها و گواهینامه‌های داخلی و خارجی که کسب کرده‌اید را در این بخش معرفی کنید. این بخش می‌تواند اطلاعات مفیدی را درباره محصولات یا خدماتتان را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهد.

طراحی سایت چندزبانه

اگر قصد دارید یک نمایشگاه بین‌المللی را معرفی کنید بهتر است حتماً سایت خود را به صورت چندزبانه طراحی کنید. در این حالت کاربر می‌تواند با کلیک بر روی آیکون زبان مورد نظر خود را انتخاب کرده و از اطلاعات نمایشگاه بهره‌مند شود.

تقویم نمایشگاه

قرار دادن تقویم نمایشگاه در سایت نمایشگاهی به شما کمک می‌کند تا تاریخ نمایشگاهایتان را با توجه به زمان برگزاری‌شان در سایت قرار دهید.

اخبار و اطلاعیه‌ها

یکی از بخش‌های جذابی که باید در زمان طراحی سایت نمایشگاهی در نظر بگیرید بخش اخبار و اطلاعیه‌ها است. این بخش از مواردی چون رویدادهای لحظه‌ای و اطلاعیه‌های مربوط به هر یک از نمایشگاه‌ها مانند برنامه‌های جانبی، میزان استقبال و حضور مردم و غیره تشکیل می‌شود.

نقشه نمایشگاه

می‌توانید در صفحه اصلی سایت اطلاعات مکانی نمایشگاه را از طریق نقشه‌های آنلاین در اختیار کاربران قرار دهید.

نظرسنجی و سؤالات متداول

در زمان طراحی سایت نمایشگاهی بهتر است بخشی را با عنوان سؤالات متداول در نظر بگیرید و سؤالاتی که احتمال می‌دهید برای کاربران پیش بیاید را در این بخش به همراه پاسخ‌ها قرار دهید.

توصیه می‌کنیم بخشی را برای نظرسنجی در نظر بگیرید تا مشتریان و بازدیدکنندگان بتوانند در بهتر شدن شرایط نمایشگاه شما مشارکت کنند.

ارتباط با مشتریان

شما می‌توانید برای تسهیل ارتباط با مشتریان پنلی برای تماس مشتریان ایجاد کنید تا سؤالات آن‌ها را در مورد با محصولات، خدمات و دیگر موارد به صورت آنلاین جواب دهید.

رزرو و ثبت‌نام

برای اجاره غرفه‌های نمایشگاه به صورت آنلاین می‌توانید بخشی برای رزرو و ثبت‌نام و فرم‌های لازم برای دریافت مدارک در سایت طراحی کنید.

طراحی صفحه تماس با ما

بهتر است برای دسترسی عموم به نمایشگاه بخش تماس با ما را در سایت ایجاد کنید در این بخش تمامی شماره تماس‌ها، نقشه نمایشگاه و آدرس دقیق آن قرار می‌گیرد.

تبلیغات

در هنگام طراحی سایت نمایشگاهی قسمت‌های مختلفی را برای تبلیغات در نظر بگیرید، به گونه‌ای که بتوانید تبلیغات بنری و ساید بار را در صفحات تا در نتیجه بتوانید با دریافت هزینه آگهی سایر شرکت‌ها را در بخش‌ها درج نمایید.

نکات مهم و کاربردی برای طراحی سایت نمایشگاهی موفق

1- از یک قالب ایده آل و مناسب استفاده کنید.

2- امکان ثبت‌نام کاربر و درج آدرس ایمیل در وب‌سایت را برای مخاطبان سایت فراهم کنید.

3- از قالب‌های ریسپانسیو و کاربرپسند استفاده کنید.

4- پشتیبانی آنلاین ارائه دهید.

5- از ترکیب رنگ‌های مناسب و کاربرپسند استفاده کنید.

6- سرعت سایت را بهینه کنید.

7- به محتوا و سئو سایت توجه ویژه‌ای داشته باشید.

اگر به راه‌اندازی سایت نمایشگاهی فکر می‌کنید در ابتدا لازم است سفارش طراحی سایت خود را ثبت کنید و یا با مشاوران تماس بگیرید. پس از سفارش، محتواهای مرتبط با هر حوزه‌ای که شامل متن، عکس می‌شود به سایت اضافه می‌گردد. در مرحله آخر سایت آماده بهره برداری می‌شود و می‌توان با استفاده از تبلیغات و انتشار، آن را به دیگران معرفی کرد.

شما می‌توانید با ایجاد سایت نمایشگاهی برای کسب و کار خود حس اعتماد را در کاربران خود به وجود بیاورید. اینکه شما با استفاده از یک سایت نمایشگاهی خدمات خود را به مشتریان ارائه می‌کنید برای آن‌ها امتیاز محسوب می‌شود. با بهینه سازی طراحی سایت نمایشگاهی و کسب جایگاه بالاتر در گوگل می‌توان از دیگر رقبا پیشی گرفت.

یکی از جذاب‌ترین طراحی‌های وب سایت طراحی سایت نمایشگاهی است که در شرکت سلام سایت به مشتریان ارائه می‌شود. خدمات متنوعی در این طراحی سایت‌ها وجود دارد. بنابراین هر فعالیت یا کسب و کاری که قابلیت ارائه خدمات به مشتریان را داشته باشد می‌تواند اقدام به طراحی سایت نمایشگاهی کند. برای مثال شرکتی که در زمینه بازرگانی لوازم خانگی فعالیت دارد می‌تواند برای خرید آنلاین محصولات خود، مقایسه قیمت‌ها با دیگر محصولات بازار، مشاوره خرید و… اقدام به ساخت سایت نمایشگاهی کند.

هر سایت مرتبط با هر موضوعی که باشد با استفاده از سئو سایت یا همان بهینه سازی می‌تواند فعالیت موثرتری در فضای اینترنت داشته باشد. سئو سایت در واقع کمک زیادی به سایت نمایشگاهی می‌کند تا در جایگاه بالاتری از رتبه‌های گوگل قرار بگیرد.

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]